h1

Love generation

28 juni 2006

fryser du, så fryser jag
att jag ska värma dig, det är ju självklart
Bara jag får vara tillsammans med dig
så kommer jag inte äns kolla på en annan tjej
jag kommer göra allt för dig, det är min strategi
för du är helt underbar och du är så himla fin
för jag ska aldrig svika dig, jag ska aldrig göra dig ledsen
jag räddar dig när du behöver det, och du kan ju resten
jag ska bli riddaren i ditt liv, inget kan längre gå fel
Mitt hjärta är inte längre trasigt utan helt
älskling, lyssna på dessa orden
du är bäst och vackrast på jorden
Vänner eller dig? Det är dig jag väljer
Du är vackrast, hör vad jag säger

Det blev bara så, att känslan bara dog
Våran kärlek var det någon annan som tog
Vi som var två, blev nu en
Fast vi hade det redan på känn
Vi kände det. Att vinden vände
Lova mig, vi ska alltid vara vänner

Även fast jag hatar dig, tänker jag på dig varje minut
och även fast jag inte vill det, ångrar jag att det tog slut
jag vet att det är svårt att det inte längre är vi
Det är svårt att våra dagar nu är förbi
Men det är inte mitt beslut
jag önskar att allt kunde bli som förut
Men vadå? Vi var ju menade för varann
Vår vänskap har gått från guld till sand
Jag ser dig dansa med han, den där killen
jag ångrar mig! Det var inte detta jag ville
men nu är det så, jag var ung och dum
och att jag förblir ensam, är ett faktum

Kommentera

