h1

Circle of life

03 maj 2007
Jag tar bilen ner på stan
och handlar lite ved
Visa världen att man inte är ett barn
och dricka armen ur led
Dags för fest
även fast jag är först där
Jag är min egen gäst
och klunkar från mitt gevär
Nykter som jag en gång var
låter jag ölen sköta min tankegång
Jag sveper det sista som är kvar
och ska dansa hela natten lång
Men ändå hamnar man i baren igen
och ber om en Jack.
Redan dags att åka hem,
Är du polis eller ordningsvakt?
Vänta, festen är långt ifrån slut
och utan ragg även denna gången
Du måste bära mig ut
För jag släpper inte denna bången
Kommentera

