h1

Skitsnack

22 juli 2007

Hittade ett gammalt textdokument när jag hade tråkigt.
Det blev plötsligt mycket roligare..

Det jag hittade var en gammal låt som jag skrivit, ungefär ett år gammal.
Garvar fortfarande när jag läser den. För längre kommer den inte, jag kommer aldrig våga sjunga den. Här har ni ett utdrag:

För det är härnta by night
och vill du tjäna pengar så spelar du tight
det är bara att fråga maths
man blir inte miljonär på en natt
så stäng ner pokern och gå in på vent
ditt namn kommer ändå inte bli något känt
Kom in i matchen och dra en kling
Har du tråkigt så lirar vi public på ling
så om du inte super så sitter man på lan
antingen vara nykter eller stå på stan
men det är dumt för det händer aldrig något nytt
slåss och supa vid ett såkallat kryss

Kommentera

