h1

Kärlekens sång

24 juni 2009

Blunda du med
Känns efter ett tag
Ge mig ett besked
För visst känns det här bra
Snälla säg att utan mig är du svag

För andra slår klockan fem
men här står tiden still
jag önskar du inte behövde åka hem
Just nu njuter jag av att bara finnas till
Ibland kan man nöja sig att vara nummer två

Jag inser att du kommer såra mig
vet exakt hur det kommer att bli
men när jag blundar så finns det inget nej
tomrummet berättar att det bara finns vi
försöker verkligen att inte tänka så långt

Så då blundar jag igen
direkt efter du har gått
Jag vet att jag hör av mig sen
men jag är nöjd med det jag fått
för längtan är kärlekens sång

Kommentera

