h1

Längtan är kärlekens sång (Uppdaterad)

13 oktober 2010

Blunda du med
känn efter ett tag
ge mig ett besked
för visst känns det bra
snälla säg, utan mig är du svag

För alla andra slår klockan fem
men här står tiden still
jag önskar du inte behövde åka hem
njuter utav att bara finnas till
säg att du också vill

Jag inser att du kommer såra mig
vet exakt hur det kommer att bli
blundar jag finns det inget nej
ensamheten berättar att det bara finns vi
försöker intala mig själv att tiden är förbi

Så då blundar jag ännu en gång
direkt efter du har gått
för längtan är kärlekens sång
även fast jag saknar en vinstlott
så jag är nöjd med det jag fått

Kommentera

